[Pobierz formularz odstąpienia od umowy w formacie PDF]
W trybie ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 poz. 827) przedsiębiorca Hanna Wróbel prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą HANNA WRÓBEL w Rakowo 65 (62-250 Czerniejewo), NIP: 7890005353, REGON: 630527248 (dalej jako ,,Sprzedawca”), nr telefonu przedsiębiorstwa:+48 791 445 495, adres email: kontakt@bizuteria-jezdziecka.pl, w związku z wolą zawarcia umowy sprzedaży, informuje Konsumenta:_
- W ramach umowy Sprzedawca, na warunkach wynikających z Regulaminu jakie zostały okazane Konsumentowi będzie sprzedawał na rzecz Konsumenta zamówione przez niego produkty będące ruchomościami (dalej „Produkt”);
- Sprzedawcą będzie kontaktował się z Konsumentem za pośrednictwem poczty elektronicznej, bądź telefonu oraz poprzez informacje publikowane na Stronie Produktowej w Sklepie.
- Konsument może szybko i efektywnie kontaktować się z Usługodawcą pod numerami telefonów, faksu i adresu email wskazanego powyżej. Konsument może składać reklamacje w siedzibie Sprzedawcy oraz pod adresami email wskazanymi powyżej.
- łączna cena za zamawiany przez Konsumenta Produkt wraz z podatkami: wyniesie: __________________ zł („Cena”). Dodatkowe opłaty, jakie Konsument zobowiązany będzie ponosić to opłata za przesyłkę Produktu, przy czym opłata ta jest zależna od wybranego przez Konsumenta sposoby doręczenia przesyłki. Szczegółowe informacje o innych opłatach jakie zobowiązany jest ponosić Konsument dostępne będą na Stronie produktowej w serwisie internetowym, w którym zamieszczone zostało zaproszenie do zawarcia umowy. Łączna kwota jaką uiścić będzie musiał Konsument z tytułu zawarcia umowy zostanie przedstawiona Konsumentowi przed złożeniem zamówienia.
- Sprzedawca może dokonać wyboru metody dokonania płatności. Płatność za zamówiony Produkt może nastąpić w przy odbiorze lub przelewem elektronicznym i kartą płatniczą, w jednym z systemów płatności elektronicznych akceptowanych przez Sklepem, a także przelewem bankowym. Płatność przelewem lub kartą płatniczą dokonywana jest bezpośrednio po złożeniu zamówienia.
- Wydanie towaru nastąpi w czasie określonym w potwierdzeniu zamówienia, jednak nie później niż w ciągu 30 (trzydziestu) dni od daty zawarcia umowy, przy czym wydanie towaru uzależnione jest od dokonania płatności przez Klienta. Spełnienie świadczenie następuje poprzez doręczenie Produktu w sposób wskazany przez Klienta (poprzez odbiór osobisty lub za pośrednictwem firmy kurierskiej).
- Sprzedawca stosuje procedurę reklamacyjną szczegółowo opisaną w rozdziale VI Regulaminu Sklepu Internetowego (zwanego dalej „Regulaminem”). Reklamacje można składać pod adresem email: kontakt@bizuteria-jezdziecka.pl lub w siedzibie Sprzedawcy.
- Sprzedawca ponosi odpowiedzialność względem Konsumenta za jakość doręczonego Produktu na zasadach określonych w kodeksie cywilnym oraz rozdziale VI Regulaminu.
- Sprzedawca nie udziela dodatkowej gwarancji na sprzedawany Produkt.
- Konsument ma prawo odstąpić od Umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia doręczenia Konsumentowi Produktu.
- Aby skorzystać z prawa odstąpienia od Umowy, Konsument musi poinformować o swojej decyzji o odstąpieniu od Umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia złożonego pisemnie lub na adres mail Sprzedawcy. Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od Umowy dołączonego do niniejszej informacji, jak i do Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe.
- Aby zachować termin do odstąpienia od Umowy wystarczy, aby Konsument wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego Konsumentowi prawa odstąpienia od Umowy przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy.
- W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane płatności nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o wykonaniu prawa odstąpienia od Umowy.
- W przypadku skorzystania przez Konsumenta z prawa do odstąpienia od umowy, Konsument zobowiązany jest odesłać lub przekazać Sprzedawcy dostarczony Produkt pod adres HANNA WRÓBEL w Rakowo 65, 62-250 Czerniejewo, tel. 791-445-495 niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Konsument poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od Umowy. Termin jest zachowany, jeżeli Konsument odeśle Produkt przed upływem terminu 14 dni. Konsument będzie musiał ponieść bezpośrednie koszty zwrotu Produktu.
- Sprzedawca ma obowiązek dostarczania Produktu bez wad. Jeżeli dostarczony Produkt posiadają wady Konsument powinien poinformować o tym fakcie Sprzedawcę, który wady, za które ponosi odpowiedzialność usunie. W pkt 4 i 5 rozdziału VI Regulaminu określone są roszczenia, jakich może dochodzić Konsument w związku ze stwierdzoną wadą.
- Spór cywilnoprawny między Konsumentem a Sprzedawcą z tytułu sprzedawanego Produktu może być zakończony polubownie w pozasądowego postępowania w sprawie rozwiązywania sporów konsumenckich, a także Konsumenci mogą podejmować próby rozstrzygania sporów za pomocą platformy ODR (łącze elektroniczne do platformy ODR: ec.europa.eu/odr). Nadto Konsument może dochodzić roszczeń związanych z Umową na drodze postępowania sądowego.